Propozycje pracy z dziećmi 6 – 10.04.2020 r.
Tematy do realizacji. Wielkanoc
06.04.2020. Poniedziałek
1, Ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej. Wyszukiwanie wyrazów w których głoska J jest:
– na początku ( np.:jogurt, jabłko…)
– w środku ( np.:hulajnoga, Maja…)
-na końcu ( np.:maj, witaj…)
2. Wprowadzenie litery J: małej i wielkiej, drukowanej i pisanej
– (karta pracy 6latki str.52-55,
– 5-latki str. 64 i str. 66)
07.04.2020. Wtorek
1.Zabawa ruchowa – chodzenie po równoważni (można rozłożyć linę, szalik na dywanie).
2. Nauka piosenki: Śpiewające Brzdące – Kurka i pisanki
https://www.youtube.com/watch?v=6RH8hXpWnlk
3. Zabawy konstrukcyjne połączone z przeliczaniem ( zbudujcie dom, auto, drzewo…i policzcie – ile potrzebowaliście klocków)
08.04.2020. Środa
1. Ćwiczenia grafomotoryczne utrwalające litery i cyfry (karty pracy)
2. Utrwalanie umiejętność dodawania i odejmowania w zakresie 10
-6-latki str. 56-57,
-5-latki str. 65 2.
Zabawa ruchowa – posprzątaj pokój !!!
09.04.2020. Czwartek
1.Zapoznanie z wierszem „Wielkanoc”
J. Koczanowska „Wielkanoc”
Radosne święta, święta Zmartwychwstania, budzi się życie, nadzieja się rodzi,
biały baranek z dzwoneczkiem na szyi
w gąszczu rzeżuchy zielonej już brodzi .
Barwne pisanki śmieją się z koszyka,
kuszą mazurki, pierników aromat,
baby drożdżowe lukrem malowane,
a w sercach radość i wiosna zielona .
2.Rozmowy o tradycjach związanych ze Świętami Wielkanocnymi. Co powinno być w koszyczku i dlaczego.
3.Kolorowanie lub rysowanie świątecznego obrazka w załączniku.
4.Wykonaj, zrób zdjęcie pokolorowanej kartki i powysyłaj z rodzicami do bliskich (mms, mail, massanger itp)
10.04.2020. Piątek
1. Malowanie pisanek z rodziną – prosimy o pochwalenie się swoimi dziełami ( można wysłać zdjęcie na maila grupowego lub grupę na fb.)
2. Zabawy przy piosence
3. Kodowanie karta w złączniku.
- dla chętnych
Wielkanocne kodowanie Nauczycielskie zacisze
WIELKANOCNE-KARTY-PRACY-1-czarno-białe